سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های نوین و استثنایی بهینه سازی سایت و وبسایت

روش های نوین و استثنایی بهینه سازی سایت

سئو سایت یا بهینه سازی در واقع ایجاد ارتباط جهانی و محلی برای استفاده صحیح و درست از این ابزار فوق العاده کاربردی در راستای توسعه و پیشرفت کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد .

همانطور که می دانید محیط اینترنت و گوگل در همه کشورها مورد استفاده قرار میگیرد . و اکثر افراد در هر کشوری برای رفع نیاز خود سراغ این ابزار قدرتمند می روند.

 

سئو سازی به معنای بهینه کردن برای موتور های جستجو ؛ حالا چه گوگل باشه چه یاهو چه موتور جستجوی بینگ !

قراره سئو برای سایت شما کاری کنه شما در نتایج موتور های جست و جو از بقیه سایت ها بالاتر باشین !

تاریخچه سئو برمیگرده به سال 1997  .

سئو کلاه سفید

تکنیکهای سئو ( SEO را می توان به دو گروه گسترده دسته بندی نمود :

تتکنیکهای دسته دوم و علی الخصوص Spamdexing  را دارند. برخی از گزارشگران صنعتی این روشها را دسته بندی کرده و متخصصین یا از آنها بعنوان SEO کلاه سفید یا SEO کلاه مشکی استفاده کرده اند.

کلاه سفید ها تمایل دارند نتایجی را دارای مدت ماندگاری بیشتری باشند را ارائه دهند در حالیکه کلاه مشکی ها پیش بینی می کنند که به محض اینکه موتورهای جستجو متوجه اهداف آنها شوند، سایتهایشان را به طور موقت و یا دائم ممنوع و منع می کنند.

سئو با روش کلک

روش SEO به شرطی کلاه سفید تلقی می گردد که مطابق رهنمودهای موتورهای جستجو باشد و شامل هیچ فریبکاری نباشد.

به دلیل اینکه رهنمودهای موتور جستجو به عنوان یک سری قوانین و اصول نوشته نشده اند، مطلب ذکر شده از اهمیت بالائی برخوردار است.

SEO کلاه سفید تنها در مورد پیروی از رهنمودها نیست، بلکه تضمین می نماید محتوایی را که یک موتور جستجو index و در نتیجه رتبه بندی می کند، همان محتوایی است که کاربر مشاهده می نماید.

هدف کلاه سفید در واقع به عنوان تهیه محتوایی برای کاربران و نه برای موتورهای جستجو و در نهایت قابل دسترس ساختن محتوا برای spiderها به جای منحرف ساختن الگوریتم از رسیدن به هدفش است.

راهای ارتباطی با تیم سئو استثنایی برای مشاوره و سفارش

سئو سایت

متفاوت باشید و از گوگل لذت ببرید.

اگر شما وب سایتی را طراحی کرده باشید و عمل بهینه سازی سایت  آن سایت را انجام نداده باشید به نتبجه ی مطلوبی از بازدید دست نخواهید یافت،به عنوان مثال بیشتر مردم هنگام جستجو در گوگل و یاهو ، فقط به صفحه اول نتایج جستجو صفحه گوگل  نگاه می کنند .

بنابراین برای داشتن ترافیک بالا ، این مسأله ضروری است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد . تا بتوانید بازدید کنندگان بیشتری را داشته باشید .

به یاد داشته باشید سایت های موفق ترند که برای موتورهای جستجو بهتر سئو سازی  شده باشند و برتر بودن در نتایج جستجو مشتری های زیادی را به دیدار از وب سایت شما دعوت می کند .

آیا دوست دارید  سایت شما در صفحه اول گوگل و بالاترین رتبه های نتایج موتور های جستجو ظاهر گردد سئو سایت خود را  ؟
به گروه سئو استثنایی بسپارید.

 

خدمات سئو استثنایی

معمولا بیش از 85 درصد ورودی سایت ها از طریق موتور های جستجو گر می باشد .همانطور که می دانید هر موتور جستجو گر دارای الگوریتم خاصی برای جستجو می باشد و این الگوریتم به طور متوالی هر چند مدت یکبار تغییر می کند .

بهینه سازی وب سایت امروزه به علم تبدیل شده است. یکی از مهترین پارامترهای موجود در طراحی سایت ارتباط سایت با موتورهای جستجو گر اینترنت و گوگل رنکینگ بالا می باشد.

اگر سایت شما در موتورهای جستجو گر اینترنت رتبه بالایی نداشته باشد کاربران نمی توانند سایت شما را پیدا کرده و از خدمات شما استفاده کنند.

هدف شما از برپایی یک سایت اینترنتی فقط حضور در این دهکده جهانی نیست ، بلکه می کوشید بخشی از فروش و خدمات خود را بر بستر اینترنت ارائه نمایید .

سئو سایت

متخصصان ریسپینک ، تیمی فعال در زمینه آموزش و بکارگیری بهترین روش برای بهینه سازی سایت و نمایش آن در صدر جستجو ها می باشند .

این تیم می کوشد تا با طراحی سایت با بالاترین کیفیت ، بهینه سازی وب سایت طراحی شده در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند و شما را در مدت زمان کمتر، به بیشترین سود برساند

 

 

نکاتی در رابطه با سئو سایت

زمان خود را برای معرفی وب سایتتان به موتور های جستجو هدر ندهید
موتورهای جستجویی که از قوانین بر پایه خزنده تبعیت می کنند به محض اینکه لینکی از سایت های دیگر به شما ببینند حتما به سایت شما رجوع خواهند کرد ،

روش های سنتی سئو در معرفی وب سایت به موتور های جستجو چندین سال است که منسوخ شده است

وب سایت خود را طوری طراحی نکنید که موتورهای جستجو نتوانند آن را پیمایش کنند
این امر به دلیل استفاده نادرست از فایل robots.txt ، متغیرهای جلسه ، استفاده از لینک های سایت در فلش ها ، آجاکس و…. رخ می دهد

قیمت سئو

 

قیمت سئو

 

تقویت آموزش سئو

 

برای تقویت سئو ی سایت  خود در روال بهینه سازی وب سایت خود سعی نکنید با تکرار بیش از منطق یک کلمه خود را در رتبه های بالای موتورهای جستجو قرار دهید
این روش امروزه اصطلاحا اسپم نامیده می شودسعی نکنید با تکرار کلماتی در انتهای وب سایت خود موتور های جستجو را گول بزنید .یا حتی با همرنگ کردن متن با پس زمینه حتی نمی توانید  .

به بهینه سازی وب سایت خود کمک کنید

 

 

خدمات سئو

 

خدمات سئو سایت

مزایای سئو سایت

افزایش  استثنایی رتبه در موتورهای جستجو:

سئو سایت موجب افزایش رتبه در موتورهای جستجو میشود.

افزایش آمار بازدیدکنندگان:

درصد زیادی از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده میکنند.اگر سئو سایت شما در سطر اول جستجو باشد باعث افزایش بازدیدکننده میشود.

تبلیغ هدفمند:

در صورت افزایش بازدید کننده میتوان محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی کرد.

فروش بیشترد :

با استفاده از سئو سایت میتوان بازدید کننده را به یک مشتری تبدیل کرد.

بازگشت بالاتر سرمایه :

با سئو کردن سایت ، بیشترین نرخ بازگشت سرمایه ای را که برای تجارت خود در نظر گرفته اید ، حاصل خواهید کرد.

 مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان

معلمی، که فی نفسه کار پر قدر و والایی است، هنگامی که با چنین خصوصیاتی همراه می شود به شغل انبیا و مصلحان بزرگ عالم، شباهت می یابد.

 

سئو سایت

قیمت خدمات سئو سایت

SEO کلاه سفید از بسیاری از جهات مشابه توسعه وب است، چرا که دسترسی را آسان می سازد اگرچه این دو یکسان نیستند.

هدف SEO کلاه مشکی توسعه رتبه بندی به روشهایی است که توسط موتورهای جستجو رد شده و یا دارای فریبکاری است. یکی از تکنیکهای کلاه مشکی استفاده از متن هایی است که نمایش داده نمیشوند، به عنوان مثال زمانیکه رنگ متن با رنگ زمینه یکسان باشد متنی دیده نمیشود ولی موتور جستجو متن ها رو میبیند. روش دیگری که Cloaking نامیده می شود به این گونه است که نرم افزار های نصب شده بر روی سایت به کاربران حقیقی مطالبی را نشان میدهند، ولی به موتورهای جستجو مطالب دیگری را تحویل میدهند. خدمات سئو سایت

استفاده صحیح از هدینگها

سئو سایت خلاقانه

 

اگر صنف کاری شما در زمینه آتلیه عکاسی ، مجله اینترنتی و یا سایت های خبری و وبلاگ نویسی می باشد . شرکت بهینه سازی سایت می تواند در زمینه، سئو سازی سایت  شما را یای نماید.

سئو سایت آگهی

شرکت ما در سئو سایت های آگهی سابقه طولانی و درازی  دارد و سبک ترین و ساده ترین راه حل ها را برای بهینه سازی سایت های آگهی و تبلیغاتی به شما پیشنهاد خواهد داد.  همینطور در بهینه سازی سایت سرعت بارگذاری سایت تا 3 برابر افزایش می دهیم .

سئو سایت مسکن

با پیشرفت اینتنت و بالا فتن کاربران اینترنتی و همنطور راحتی دسترسی به اطلاعات برای کاربران . یکی از مهمترین راههای خرید و فروش املاک و همینطور رهن و احاره خانه یا مغازه یا زمین تجاری و مسکونی تیم ما اقدام به سئو سایت املاک با کمتین قیمت سئو و کوتاهترین زمان ممکن این کار ا برای کلیه بنگاههای املاک انجام می دهد .

 

سئو سایت خودرو

 

امروزه سایتهای خرید و فروش خودرو طرافداران بسیاری را برای خود جلب کرده اند . از این رو افراد باهوش اقدام به طراحی سایت آگهی خرید و فروش سایت خودرو نموده اند و با سئو کردن سایت خود در گوگل از این طیق توانسته اند درآمد قابل توجهی را به دست بیاورند . شرکت ما کلیه خدمات سئو سایت خودرو را با مناسب ترین قیمت سئو سایت در کوتاهترین زمان برای شما عزیزان خوش فکر انجام می دهد .
بک لینک چیست ؟

بک لینک چیست ؟

من سایت شما رو لینک میکنم ولی شما سایت من رو لینک نمیکنید به این لینک کردن یک طرفه بک لینک میگویند…

حالا ممکنه خیلی آشکار من سایت شما رو لینک کنم که یک لینک در تمام صفحات به سایت شما بدهم یا به ضورت ضمنی یعنی اینکه در یکی از پست های سایتم ، سایت یا مطلب شما رو لینک کنم…

اگه سایت من سایت قدرتمندی از لحاظ گوگل باشه بک لینکی ک من به سایت شما دادم بک لینک مثبتی خواهد بود و موجب امتیاز گرفتن سایت شما میشه و بلعکس ….

برای سایتم بک لینک بگیرم یا نه ؟

همون مقدار که بک لینک خوب ، روی سایت شما تاثیر مثبت میزاره بک لینک از سایت بد هم روی سایت شما تاثیر بد میزاره

پس بهتره موقع گرفتن بک لینک از سایت های دیگه یا خرید بک لینک به قدرت سایت توجه کنید ….

در مطالب بعدی سایت

با یک سری ابزار بررسی میکنیم ک سایت X ایا مناسب هست ک از ازش بک لینک بگیریم یا نه ؟

سئو ی سایت وکلاء و دفات حقوقی

این روز ها وکلا برای رشد خود از طریق اینترنت به یک وب سایت سئو شده در گوگل نیاز دارند،با استفاده از همین وب سایت می توانید بهترین تاثیر را بر روی مشتریان خود بگذارید. با بهینه کدن سایت خود در گوگل بیشترین مشتریان را به خود اختصاص دهید ..

تفاوت ما با بقیه ی شرکت در زمینه طراحی سایت وکلا

شروع طراحی ما با تجزیه تحلیل عمیق نقاط قوت شما آغاز خواهد شد و آن را در اولویت خود قرار می دهیم،ما مطمئن می شویم که اصلی ترین چیزی که کاربران را به خود جلب می کند و توجه آنان جلب می شود همین مورد است.

مزایای پشتیبانی سایت

موتورهای جستجو ممکن است استفاده کنندگان از روش های کلاه مشکی را جریمه کنند، بدین ترتیب که یا رتبه بندی آنان را پایین برند و یا لیست بندی آنان را از دیتابیسشان حذف نمایند.خدمات سئو سایت چنین جریمه هایی یا می توانند به طور خودکار توسط الگوریتم های موتورهای جستجو و یا توسط بازدید دستی سایت اعمال شوند. مثال غیرمعمول آن حذف BMW و Ricoh آلمان برای فعالیتهای فریبنده آنان توسط گوگل در فوریه سال 2006 بود و همچنین در ماه آوریل 2006، حذف آژانس ppc big mouth media بود . اگرچه هر سه این شرکتها با اعلام پشیمانی و اصلاح صفحات به لیست گوگل بازگشتند.

چرا به سئو سایت استثنایی احتیاج داریم

موتورهای جستجو بهترین ابزار برای جذب ترافیک به سایت شما هستند. به طوری که از حدود 2.5 میلیارد کاربر اینترنتی در جهان 85% آنها از موتورهای جستجو برای یافتن وب سایتهای جدید استفاده می کنند.
بیشتر مردم هنگام جستجو در گوگل و یاهو ، خدمات سئو سایت فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می کنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا ، این مسأله ضروری است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد . تا بتوانید بازدید کنندگان بیشتری را داشته باشید.
اگر سایت شما رتبه بالایی در موتور های جستجو ندارد باید گفت که روزانه درصد زیادی از بازدید کنندگان را از دست میدهید.برای رفع این مشکل می توانید سئو سایت خود را بهینه سازی (سئو)نمایید.

دلایل نیاز به سئو :

افزایش رتبه در نتایجبرتر بودن در نتایج جستجو
ترافیک هدفمندترافیک هدفمند خدمات سئو سایت
افزایش پیج رنکافزایش پیج رنک خدمات سایت
پیشی از قیب ها پیشی گرفتن از رقیب ها خدمات سایت

معذرت خواهی بابت سئو سایت‌های وردپرس در جشنواره

اصل موضوع:

جشنواره سئو استثنایی در بهمن ماه سال قبل شروع شد و در اسفند ماه خاتمه پیدا کرد. خیلی از دوستان بعد از زمان جشنواره در بهمن ماه تماس گرفتند و خواستار سئوی سایتهای خود بصورت جشنواره بودند و میخواستند جشنواره دوباره ادامه پیدا کند ویا حداقل سایتهای دوم آنها بصورت قیمتهای جشنواره سئو شود.

در همان زمان گروه سئو سایت به فکر جشنواره جدید افتاد و آن را به جای بهار در تابستان 98 قرار داد. اما مشکلی که وجود داشت پیش ثبت نام بسیاری از سایتها در بهار امسال برای جشنواره سئوی تابستان بود که حجم کاری را در شروع جشنواره جدید بالا برد وحتی با شروع زودتر از موقع جشنواره (9 روز قبل از تابستان) خیلی از سایتها تا 2 هفته هم منتظر سئوی سایت ماندند.

در همان زمان هم گفته شده بود که این جشنواره بر اساس قرعه کشی و حداکثر ظرف مدت یک هفته سایتهای درخواستی را سئو خواهد کرد که متاسفانه این طور نشد و چند تن از دوستان تا 15 روز هم کارشان زمان برد.

کاری که ما میتوانیم انجام دهیم:

بدینوسیله از تمام دوستانی که کارشان طول کشید و معطل شدند پوزش میطلبیم و عرض مینمائیم که یک سئو در نظر دارد برای تمام سایتهایی که در زمان جشنوارهسئوی سایت آنها بیش از یک هفته شده امتیاز ویژه ای قائل شود و برای رضایت آنان نصف مبلغ جشنواره را به حساب آنها واریز نماید.

از تمام کسانی که سئوی سایت آنها در زمان جشنواره از برنامه ریزی بعلاوه یک هفته بیشتر زمان برده خواهش میکنیم به فرم تماس مراجعه نموده و ضمن پر کردن مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و نام سایت یک شماره کارت شتابی ترجیحا از بانک ملی را اعلام نمایند

محاسن سئو سایت

با در نظر گرفتن تمامی محاسن سئو برای افزایش ترافیک سایت ها این راه به زحمت و زمان زیادی نیاز دارد، به طور کلی بهینه سازی وب سایت از صفحات داخلی off page و on page تشکیل می شود. محتوای سئو سایت و توجه به کیفیت صفحات وب می تواند در کنار توجه به بک لینکها ترافیک بالایی را به وب سایت شما جذب کند.

رعایت دقیق این مراحل در کنار هم در هر وب سایتی می تواند در کنار ارتقاء رنکینگ و رتبه سایت تجارتی حتی کوچک را به مرجعی کامل در آن زمینه مبدل کند. حال این سوال ایجاد می شود که چگونه می توان با صرف کمترین زمان از طریق کوتاه ترین راه به افزایش ترافیک سایت رسید، به گونه ای که باعث افزایش فروش و سود شود؟