سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ

دÛ?جÛ?تاÙ? Ù?ارکتÛ?Ù?Ú¯

دیجیتال مارکتینگ دقیقا به چه معناست؟

دیجیتال مارکتینگ چتریست که تمام تلاش های بازاریابی آنلاین شما را پوشش می دهد.

کسب و کارها از کانال های ارتباطی دیجیتالی مانند موتور جستجوی گوگل، شبکه های اجتماعی،             ایمیل و وب سایت ها به عنوان اهرمی برای دستیابی به مشتریان فعلی و آتی خود استفاده می کنند.

پس بازاریابی دیجیتال به معنی استفاده گسترده از تاکتیک های دیجیتالی و کانالها برای ارتباط با مشتریان در فضای آنلاین (جایی که بیشتر مشتریان وقت خود را سپری می کنند) است.

از وب سایت شرکت گرفته تا دارایی­ های آنلاین برندینگ کسب و کار مانند تبلیغات دیجیتالی، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و… طیف عظیمی از دارایی ها و تاکتیک ها هستند که زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار می ­گیرند.

بازاریابان دیجیتال حرفه ای به خوبی می ­دانند که هر دارایی یا تاکتیک چگونه و کدام یک از اهداف گسترده آنان را پوشش می دهند.

بازاریابی ربایشی (Inbound Marketing) و بازاریابی دیجیتالی عملا مشابه یکدیگر هستند ولی چند تفاوت کوچک نیز میان آنها وجود دارد.
شاید تنها پس از صحبت با بازاریابان و صاحبان کسب و کار در ایالات متحده، انگلستان، آسیا، استرالیا و نیوزلند قادر به فهم این تفاوت های کوچک در سرتاسر جهان باشید.
 
آیا تفاوت این دو رویکرد را می دانید؟ اگر نه، ادامه مقاله را بخوانید تا با مقایسه بازاریابی جاذبه ای یا درونگرا با بازاریابی دیجیتال به این تفاوت ها پی ببرید.